Sledujte nás na Facebooku
Podmínky prezentace na internetovém serveru www.cztip.cz
(dále jen „podmínky prezentace“)I.
- Internetový server www.cztip.cz, provozuje obchodní společnost EAST - EUROPEAN GUIDE a.s. Jedná se o internetový server, který umožňuje prezentaci jednotlivých poskytovatelů služeb v oblasti cestovního ruchu.
II.
- Tyto „podmínky prezentace“ upravují prezentaci klientů na internetovém serveru www.cztip.cz, který provozuje obchodní společnost EAST - EUROPEAN GUIDE a.s..
- Provozovatelem se rozumí obchodní společnost EAST - EUROPEAN GUIDE a.s..
- Klientem se rozumí poskytovatel služeb v oblasti cestovního ruchu, který si objednal prezentaci na portálu prostřednictvím závazné objednávky.
- Portálem se rozumí internetový server www.cztip.cz
- Prezentací se rozumí prezentace jednotlivých poskytovatelů služeb v oblasti cestovního ruchu na portálu.
- Užíváním portálu se rozumí prezentace služeb a nabídky klientů na portálu.
- Doručením se rozumí zaslání písemností na adresu klienta uvedenou na závazné objednávce nebo na adresu oznámenou klientem provozovateli písemně, s tím, že se jedná o adresu pro doručování. Doručením se rovněž rozumí zaslání písemností klientovi prostřednictvím elektronické pošty (e-mail) uvedené na závazné objednávce. Na doručení podle tohoto odstavce nemá vliv, zda-li klient písemnosti převzal.
III.
- Klient může objednat prezentaci prostřednictvím závazné objednávky, a to těmito způsoby:
- vyplněním a podepsáním závazné objednávky vytištěné na tiskopisu provozovatele - objednávku může klient doručit provozovateli poštovní přepravou, elektronickou poštou (e-mail), faxem, osobně či jiným obvyklým způsobem
- vyplněním a odesláním on-line závazné objednávky na portálu
- Klient objednává prezentaci na dobu uvedenou v závazné objednávce.
- Vytvoření prezentace, případně průběžné změny v prezentaci zajistí:
- klient prostřednictvím on-line administrace - za tímto účelem mu provozovatel vytvoří přístup do administrace a poskytne přístupové údaje
- provozovatel - v takovém případě poskytne klient provozovateli veškeré informace a materiály potřebné pro tuto činnost
- Zveřejnění prezentace v případě realizace podle výše uvedeného bodu a) je realizováno okamžitě po vytvoření prezentace klientem, v případě realizace podle výše uvedeného bodu b) je realizováno nejpozději do 3 pracovních dnů od poskytnutí potřebných údajů, informací a materiálů klientem.
- Za správnost poskytnutých údajů, informací a materiálů odpovídá klient.
- Podpisem na závazné objednávce nebo odesláním závazné objednávky na portálu, klient prohlašuje, že souhlasí s těmito „podmínkami prezentace“.
- Za dodání podkladů pro prezentaci je odpovědný klient, který se zavazuje předat podklady pro prezentaci v co nejbližší době po podepsání závazné objednávky nebo po odeslání závazné objednávky na portálu.
- Do předložení podkladů pro prezentaci nemůže provozovatel umístit prezentaci klienta na portálu.
- Provozovatel dostane veškeré podklady od klienta volně k dispozici a není povinen tyto podklady jakkoliv uchovávat nebo vracet klientovi, kromě výslovné předchozí dohody mezi provozovatelem a klientem, týkající se materiálů, které nebudou v elektronické podobě.
IV.
- Prezentace na portálu je poskytována klientům jako placená služba (vyjma prezentace zdarma). Aktuální ceník je zveřejněn na portálu a podepsáním závazné objednávky či odesláním závazné objednávky na portálu klient potvrzuje, že se s ním seznámil a souhlasí s ním.
- Provozovatel zašle klientovi zálohovou fakturu za prezentaci podle aktuálního ceníku, a to v nejbližším možném termínu po předložení závazné objednávky klientem či odesláním závazné objednávky na portálu. Zálohová faktura bude zaslána na elektronickou adresu (e-mail) klienta.
- Po uhrazení zálohové faktury provozovatel zašle klientovi fakturu - daňový doklad (s vyznačením provedené úhrady), a to na elektronickou adresu (e-mail) klienta nebo prostřednictvím poštovní přepravy na adresu klienta.
- Provozovatel je oprávněn ukončit prezentaci klienta na portálu pokud nedodrží splatnost zálohové faktury za prezentaci.
V.
- Klient se zavazuje dodržovat při užívání portálu právní předpisy a jednat v souladu s dobrými mravy.
- Provozovatel si vyhrazuje právo neumístit na portál údaje, které jsou v rozporu s právními předpisy nebo s dobrými mravy. Stejně tak má provozovatel právo vymazat již zveřejněné údaje, které jsou v rozporu s právními předpisy nebo dobrými mravy.
- Provozovatel si vyhrazuje právo na redakční úpravy materiálů předložených k prezentaci na portálu či zadaných prostřednictvím on-line administrace (čl. III. odst. 3).
- Klient výslovně prohlašuje, že souhlasí se zveřejněním všech údajů poskytnutých za účelem vytvoření prezentace při závazné objednávce na portálu či za účelem úpravy prezentace, vyjma údajů osobního charakteru, které neslouží k prezentaci klienta na portálu.
VI.
- Klient nemá nárok na náhradu škody způsobenou nefunkčností, nedostupností nebo špatnou dostupností portálu, únikem informací o klientu, zkreslením nebo změnou údajů uvedených klientem ani jiným následkem užívání portálu.
- Provozovatel nenese odpovědnost za případnou ztrátu souborů prezentace, vzniklou technickými problémy.
- Provozovatel nenese odpovědnost za obsah prezentace. Za obsah a soulad prezentace s právními předpisy a dobrými mravy nese odpovědnost klient. Klient je povinen nahradit provozovateli všechny škody, které by mu vznikly prezentací klienta na portálu nebo v souvislosti s touto prezentací.
- Klient vyslovuje svůj souhlas se zasíláním obchodních sdělení elektronickou poštou (e-mail), z elektronické adresy provozovatele.
VII.
- Provozovatel si vyhrazuje právo na změnu těchto základních podmínek prezentace, a to i bez předchozího upozornění. Tato nová pravidla nabývají ve vztahu ke klientovi účinnost zveřejněním.
Tyto podmínky prezentace nabývají platnosti a účinnosti dnem 15.11.2012